donderdag 25 juli 2019

Een nieuwe buiskap... Deel 2

Na veel contact met de zeilmaker over de onvolkomenheden vd buiskap en evenveel niet nagekomen beloftes was ik t zat. Ik heb de naad laten stikken door Skipsails en vervolgens de buiskap zelf op de boot gezet. (Volgens Skip Sails was er geen er aan te behalen. Wat ik uiteraard noet met ze eens was en ben.)

Doordat de zeilmaker al de buttons in de kap geslagen had, was ik gedwongen de bevestigingspunten te verplaatsen. Omdat ik niet alle punten wilde verplaatsen is het eindresultaat een (acceptabel) compromis geworden. Uiteindelijk heb ik 4 punten aan beide zijden verplaatst en de oude gaten met epoxy dichtgesmeerd.

Je kan het je bij deze hitte bijna niet voorstellen, maar zodra het weer Nederlands weer wordt kunnen we comfortabel schuilen achter de kap.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten